Yhdessä kumppanien kanssa olemme vahvempia

Maisemasuunnittelijat ry:n yhteistyökumppanit ovat viheralalla toimivia laadukkaita tuotteita tai palveluita tarjoavia yrityksiä tai yhteisöjä. Kumppanit tukevat osaltaan yhdistyksen toimintaa suunnittelijoiden ammattitaidon ja ammattimaisen maisemasuunnittelun kehittämiseksi. Kumppanit ovat aktiivisesti mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia, koulutuksia ja muita tilaisuuksia. Kumppanuuden tavoitteena on pitkäjänteinen ja kummankin osapuolen kannalta mielekäs yhteistyö. Aktiivisen kumppaniverkoston avulla tehostetaan myös informaation kulkua yhdistyksen jäsenten ja yritysten välillä.

Harviala envire
ABAU DESIGN
Lappset Oy

Kumppaniksi?

Kiinnostaisiko yhteistyö Maisemasuunnittelijat ry:n kanssa? Etsimme jatkuvasti uusia yhteistyökumppaneita mukaan toimintaamme. Ota yhteyttä! Mietitään yhdessä millainen yhteistyö juuri sinun yrityksesi kanssa olisi mahdollista ja antoisaa.