Henkilöjäsenyys

Henkilöjäseneksi on oikeutettu liittymään, jos virka-, työ- tai konsulttitehtävissään toimii viheralueiden suunnittelijana, rakentamisen ja kunnossapidon valvojana, rakennuttajana tai näihin liittyvissä opetustehtävissä.

Henkilöjäsenen pätevyysvaatimuksena on maisema- ja ympäristösuunnittelutehtäviin soveltuva korkea-asteen tutkinto.

Henkilöjäsenen edellytetään toimivan työssään yhdistyksen tarkoituksen edistämiseksi ja toteuttavan työssään yleisesti alalta edellytettäviä hyviä toimintatapoja.

Henkilöjäsenten edut:

• Henkilöjäsenä saat  tietoa VYL:n ja MAS:n jäsenkirjeistä alan tapahtumista, koulutuksista ja matkoista.
  • Voit osallistua kumppaniyritysten järjestämiin matkoihin ja kursseihin sekä saat infoa heidän tuotteistaan (mainospostin voit kieltää halutessasi).
  • Henkilöjäsenä voit hakea max 500 € stipendin ammattimatkaan tai koulutukseen.  Stipendejä jaetaan yhteensä 2000 € vuodessa.
  • Saat oikeuden käyttää yhdistyksen logoa.
  • Voit verkostoitua ja kysyä neuvoa kollegoilta yhdistyksen tilaisuuksissa, jäsenille tarkoitetussa suljetussa MAS-klubissa Facebookissa.
  • Pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan esittämällä toiveita koulutusaiheista ja matkakohteista sekä osallistumalla vuosikokoukseen ja työryhmiin.
  • Henkilöjäsenenä saat  Viherympäristö-lehden vuositilauksen.